måndag 4 augusti 2008

Öppna din dörr.


10 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fiiiin bild och fin dörr. Ser utomlands ut, är det det?

// En lite småsur korre som kommer bli tvungen att cykla 5km i dumt regn.

Becka sa...

Jag är knappast någon mästerfotograf, men lite charmig är den allt. :D
Nej, den dörren är från Gotland. :D

Åh, jag ska snart behöva gå ut i regnet. Utan vare sig jacka eller paraply. (lånade ut jackan till en kompis för hundra år sen och paraply äger jag konstigt nog inte)

Anonym sa...

Ja jag SA ju ett annat land :P GotLAND :D

Du kan få låna mitt paraply =)
Jag lägger upp en bild på min blogg, så får du se =)
Fast jag har det såklart inte med mig idag, och jag kan iofs inte cykla och hålla i paraply samtidigt...

Ha det så kul i regnet. Dansa lite :D

Becka sa...

haha, ja det är klart. :D

Ja! Ge mig ditt paraply! Genast!
Du får ha regnställ istället. Så blir du inte så blöt. :D

Jag ska dansa runt som en galen tjackhora. :D (usch, sa jag det?)

Anonym sa...

Sorrry. Jag sviker dej. Jag får skjuts istället. :P
Tydligen är den där Mr Stupid till LITE nytta ibland iaf.
Men jag ska sticka ut handen ur bilrutan för att sympatiser med dej.
Jag looooovar :P

kram// Korren

Erika sa...

Fin dörr. :)
Och fresten, saknar ja dig. Kom snart ner i hallonet!

Becka sa...

Korren, regnade det mycket på din hand? För visst höll du ut den? :O

kram!

babe, snart kommer jag! Hallonet har fått lite tekniska problem men borde snart vara i funktion igen.
kraam!

Anonym sa...

ooo jaaa, jag höll ut min hand :D
Nej... okej jag ljög, jag satt torrt och skönt i en bil =)
Men SEN däremot. Efter middag+ matlåda från mamma, så fick jag pallra mej till pendeltåget i den hemska blåsten med tillhörande regn. Huuuuh!
=)
Bäst för regnet att det slutar snart. Vill inte slita ut mitt fina ROSA paraply :D

Erika sa...

Ingen brådska so far.. :) Men efter 1a sept.. då jäklar ska de bli fart på hallonet!
åt ett eller annat håll iaf.. ;) Kraaam

Becka sa...

Korren, Jag ställde mig i stan i lördags för att få se paraden en stund, men det fick jag ångra ganska snabbt. Regnet öste ner så jag var helt dyngsur rakt igenom allt.
Rosa är inte fint. Jag är ledsen. :D

Erika, Jamen jag tror att hallonet borde vara fixat då. Eller det SKA vara fixat då! Kram!