onsdag 6 augusti 2008

Man tager vad man haver utan e-mail.

Denna "lilla" flicka är fruktansvärt less på dig och ditt sätt. Vad vill du egentligen mig? Skriv till mig. Lätta ditt hjärta. Jag skulle kunna fylla min blogg med hat mot dig, det jag känner, men jag vinner inget på det.

Jag är en människa fylld av sympati och empati och jag känner stort medlidande med dig. Du skulle kunna försöka omvandla alla dina negativa känslor till positiva och överföra dom till du-vet-vem, hon är faktiskt värd det.

Det som är så himla tråkigt är att du mer eller mindre, just nu, lägger över ansvaret på mig och blandar i mig i något som ni två måste reda ut om ni ska kunna ha ett fungerande förhållande.

Jag vet inte om du lagt märke till det, men jag älskar henne och min tanke var knappast att förstöra mellan er, det lyckades ni bra med själva.

Men du är hjärtligt välkommen att skriva av dig all skit du känner mot mig, men gör det gärna till min mail istället. Det blir trevligare så, för att hålla på med ett jävla bloggbattle är inget som är min grej. Jag är lite för gammal för sånt. (fast jag bara är ett litet barn)

Med vänliga hälsningar/ Rebecka

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag vet inte vad du stört dig så på i min helt anonyma blogg där jag skriver om MITT liv.
Ge inte dig själv så stor betydelse, jag har inte skrivit om DIG, varför skulle jag göra det?
Men nu har jag avslutat den så du behöver inte läsa där mer.

Och förresten, vi har det jättebra.
Mvh

Becka sa...

Om du nu bara har skrivit om ditt liv så förstår jag inte varför du skrivit om mig. Ung kanske jag är men inte korkad.

Bra att du har avslutat den. För allas parter.